Strona Główna - Newsy - Dowody wypłat - Refbacki - Wypłaty refb. - Forum - PARTNERZY - Szukaj
Search    
Zarabianie
Różne
E-zarabianie: podstawy
Zdobywanie poleconych
Własna strona/blog
Oglądanie reklam
Ogólnie o oglądaniu reklam
Polskie serwisy GPTR:
  - Sejfik *****
  - Click Mail ****
Zagraniczne programy:
  - ClixSense ankiety ****
  - GPTPlanet ****
  - Scarlet-Clicks ****
SCAM'Y - nie płacą
O płatnym promowaniu PTP
Graj i zarabiaj
MarketGlory ***
Inwestycje
O HYIP'ach
Revenue Share:
Procesory płatnicze
PayPal
Payza
Oszczędzaj
Cashback za książki/ebooki
Dla ambitnych
Profesjonalne poradniki
Np.:
Na Forum
Najnowsze Tematy
finanserodzinne.info...
mikropozyczki.rabato...
ubezpieczenienazycie...
finansowyblog.pl - p...
Pełnoletność / wysył...
Najciekawsze Tematy
Regulamin Forum [1]
finanserodzinne.i... [0]
mikropozyczki.rab... [0]
ubezpieczenienazy... [0]
finansowyblog.pl ... [0]
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 24
Najnowszy Użytkownik: gabrys83
Tablica
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakaz kopiowania i rozpowszechniania artykułów, grafik itp.
Reklama
GrandBux
7. MarketGlory - Wojny 1/4
MarketGlory - Kompendium wiedzy na temat wojen, część 1/4


Organizacje
Generalnie, żeby móc brać udział w wojnach trzeba należeć do jakiejś organizacji (organization)- wyjątek stanowią Freedom Fighters- info poniżej.
Żeby móc przyłączyć się do organizacji trzeba mieć minimum 10 doświadczenia i minimum 1 medal. Osoby bez medali mogą je zdobyć w tzw Training Ground lub walcząc jako Freedom Fighter.
Można także utworzyć własną organizację- koszt 50 euro. Organizacja może mieć max 70 członków; ma również od razu na stałe upgrade X (50% bonusu do damage).
Można należeć tylko do organizacji, które są w naszym ojczystym kraju (nie można do zagranicznych). Jednocześnie można być członkiem jednej organizacji. Przez 7 dni po przystąpieniu do organizacji nie można zostać z niej usuniętym. Można odejść na własne życzenie lub zostać wyrzuconym- tracimy wtedy najwyższy medal, ale jeśli zostaliśmy wyrzuceni to organizacja zapłaci nam połowę wartości tego medalu.
O tym kto jest Liderem / Weteranem decyduje aktywność w wojnach- ilość zadanych obrażeń w ostatnich 100 dniach. Zmiany następują po każdej wojnie lub po odejściu któregoś członka. Również na tej podstawie jest procentowo rozdzielany gold dla członków (o ile organizacja płaci członkom). Weterani nie mają żadnych dodatkowych przywilejów.
Lider organizacji będzie mógł mianować 3 Oficerów którzy (oprócz niego) będą mogli rozpoczynać wojny i wypłacać gold członkom. Oficerem może być Weteran lub Figter.

Jeśli opuszczamy organizację to zerują się nasze zsumowane zadane obrażenia, tracimy najwyższy medal i 10 doświadczenia. Jeśli zostaliśmy wyrzuceni dostaniemy rekompensatę- połowę wartości straconego medalu. Jeśli organizacja posiada jakieś tereny to traci się tyle medali ile jest tych terenów.

Jeśli organizacja posiada jakieś terytoria to za każde dostaje codziennie 14 golda.
Innym źródłem dochodów organizacji mogą być wpłaty od jej członków. Organizacja może także wypłacać swoim członkom gold- każdy dostaje wtedy odpowiedni procent kwoty jaką Lider lub Weteran rozdysponuje. Procent ten zależy od zaangażowania w wojnach czyli zadanych uszkodzeń.
Jeśli organizacja posiada jakieś tereny, to członkowie dostają 25% więcej za walki Referral Fights i do bonusu za pracę 3 dni z rzędu.

Z faktu, że organizacja danego kraju kontroluje jakieś terytoria płyną też korzyści dla właścicieli firm kraju, z którego jest organizacja- procentowy bonus do produkcji (productivity bonus). Każde terytorium ma określone 3 bonusy jakie może dawać. Można to sprawdzić: Companies -> Territories Productivity.
Np. jeśli organizacja posiada kilka terytoriów z bonusem na kukurydzę to bonusy te sumują się ale maksymalnie do 50%.
Zyskuje również budżet kraju- jeśli organizacja z kraju X okupuje teren Y to kraj Y płaci krajowi X podatki.

Sojusze
Organizacje mogą zawierać między sobą sojusze (alliance). Sojusz może składać się z max 3 organizacji.
Jeśli organizacja opuszcza sojusz lub zostanie rozwiązana to jej terytoria trafią do tego członka sojuszu, który ma większe damage.
Gdy organizacja dobrowolnie opuszcza sojusz to członkowie tracą najwyższe medale- tyle ile terytoriów posiadają.
Jeśli organizacja zostanie wyrzucona z sojuszu, to organizacja która jest liderem zapłaci im połowę wartości utraconych medali.

Freedom Fighters
Obywatel kraju, w którym akurat toczy się wojna, niebędący członkiem żadnej organizacji, może przyłączyć się do tej wojny po stronie broniących się. Musi mieć jeden rodzaj broni do ataku, jeden do obrony i min 5 energii.

Rozpoczęcie wojny
Zakładka: Fight -> War Register
Znajduje się tutaj lista krajów (country), ich statystyki i tu odbywają się licytacje.

Znaczenie kolorów przy nazwach:
- żółty - trwa okres ochronny (siedmiodniowy), czyli nie można walczyć o to terytorium lub już się zakończył ale żadna organizacja/sojusz nie przystąpiła to licytacji.
- zielony - zakończył się okres ochronny i co najmniej jedna organizacja/sojusz przystąpiła do licytacji.
- czerwony - trwa wojna.
- niebieski - kraj jest wolny czyli żadna organizacja nie sprawuje nad nim kontroli. Jest to możliwe tylko jeśli organizacja/sojusz, która go okupowała przestała istnieć lub wojnie walczyli tylko Freedom Fighters.

Znaczenie liczb:
Liczba przy nazwie państwa oznacz jego rangę (rank of the territory) od 0 do 30. Zależy ona np. od wielkości funduszu wojennego danego kraju (warfund), ilości aktywnych graczy.

Aby móc walczyć o dane terytorium/kraj, organizacja/sojusz musi:
- mieć wyższą/równą rangę (medal rank) niż ranga terytorium, które chce przejąć;
- mieć rangę równą minimum 30% rangi organizacji/sojuszu który kontroluje terytorium,
- wziąć udział w licytacji (i ją wygrać). Każda organizacja/sojusz, która bierze udział w licytacji musi zapłacić 100 gold’a- kwota ta wpływa do funduszu wojennego danego kraju. Oprócz tego wszystkim biorącym udział w licytacji zostaje zawieszony najwyższy medal, który będzie oddany na koniec licytacji lub po wojnie.
Licytacja trwa 24 godziny. O wygranej w licytacji zadecydują pozostałe medale posiadane przez członków organizacji/sojuszu.

Jeśli licytująca organizacja/sojusz posiada jakieś terytoria lub prowadzi akurat wojnę- jej damage podczas licytacji jest zmniejszane o 5% za każde posiadane terytorium i o 5% za każdą wojnę. Ta kara (penalty) obowiązuje także członków organizacji/sojuszu podczas walki, z tym że kary za posiadane terytoria dotyczą każdej organizacji z osobna (w zależności czy posiada ona jakieś terytoria i ile).

Różne sytuacje podczas licytacji
- Jeśli kraj jest wolny a jego ranga jest równa bądź wyższa niż 3, w licytacji muszą wziąć udział przynajmniej dwie organizacje/sojusze. Ta z większą siłą ataku walczyć będzie jako atakujący (attacker); ta z mniejszą- jako obrońca (defender). Jeśli w ciągu 24h nie zgłoszą się 2 organizacje/sojusze to licytacja będzie przedłużona o 12 godzin.
- Jeśli wolny kraj ma rangę niższą niż 3 to wystarczy jedna licytująca organizacja/sojusz. Będzie ona walczyć z obywatelami tego kraju, którzy włączą się do wojny jako bojownicy o wolność (freedom fighters) czyli obrońcy.
- Jeśli ranga kraju przewyższa rangę organizacji/sojuszu, która go kontroluje, to będzie ona walczyć w obronie razem z organizacją, która w licytacji była druga (pod względem damage).
- W każdej innej sytuacji zwycięzca licytacji walczy jako atakujący przeciwko tym, którzy kontrolują terytorium.

przejdź do kolejnej części (2/4) >>
przejdź do części 3/4 - poradnik >> *
przejdź do części 4/4 - Trainig Ground >>
<< wróć do kategorii "MarketGlory"


* po kliknięciu w link odczekaj 5s, następnie w prawym górnym rogu kliknij "SKIP AD". Dziękuję.
Dodane przez abl1109 dnia 13.04.2012 13:19:42 1806 Czytań · Drukuj
Witaj!

Logowanie
(nowe hasło)

Rejestracja
(bonus!)

Chcę refback

Menu
O mnie i stronie
Kontakt
Dowody wypłat refbacków

Bonus za screeny refb.
Wymiana linków za free
Regulaminy

PARTNERZY

Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Brak postów.

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie